جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: در فتنه ۸۸ تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دشمنان در خدمت این توطئه بزرگ قرار گرفته بود به امید این که بتوانند نظام اسلامی و مردمی را ساقط کنند.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: بسیاری از بلایا و فتنه‌ها با تمسک به قرآن و سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام خنثی می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تاریخ اسلام نشان داده که راه خلاصی از فتنه بدخواهان و دشمنان تنها در گرو و ضمانت داشتن یک زندگی با بصیرت، قرآنی و دینی است.

این عالم اهل سنت بیان کرد: بصیرت و بینش دینی افراد در تحلیل واقعیت‌ها از عوامل دیگر دفع فتنه و بلاست، ملت ایران در طول بیش از ۴ دهه از عمر این نظام با بصیرت خود فتنه‌های بسیاری را با سربلندی پشت سر گذاشته‌اند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه عوامل فتنه‌گر دو گروه خارجی و داخلی هستند، بیان داشت: معمولاً در هر فتنه‌ای معاندان داخلی و خارجی با هم کاسه شدن، در ایجاد یک آشوب علیه نظام به نوعی سرکشی می‌کنند که نماد بارز این سرکشی در فتنه ۸۸ به عینه دیده شد.

ماموستا رستمی ادامه داد: در فتنه ۸۸ تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دشمنان در خدمت این توطئه بزرگ قرار گرفته بود به امید اینکه بتوانند نظام اسلامی و مردمی را ساقط کنند.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در شکست فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت توانستند که چهره و اهداف واقعی فتنه و فتنه گران را به مردم بشناسانند. معظم له در سخنرانی تاریخی که در همان زمان ایراد فرمودند، ابعاد و زوایای پنهان این توطئه بزرگ را برای ملت ایران هویدا کردند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ بسیاری از عوام و خواص جامعه مورد یک آزمایش بزرگ قرار گرفتند، برخی از این افراد و گروه‌ها از آزمایش سربلند بیرون آمدند اما چهره واقعی برخی دیگر برای ملت ایران برملا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha