جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، حضور مردم و باور و ایمان آنان به مکتب اهل بیت (ع) و مرجعیت و رهبری را رمز پیروزی و تثبیت انقلاب عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی اگر انقلاب بخواهد به این مسیر ادامه داد، شرط آن همین سه عنصر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در نشستی با جمعی از پاسداران بازنشسته در جوار مزار شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری در چغادک، با گرامیداشت دهه فجر، با با بیان اینکه امام خمینی (ره) ادامه دهنده راه انبیا بود، گفت: حضرت امام (ره) در برابر طاغوت قیام کرد و مردم ایران نیز با ایشان همراهی کردند، بی شک اگر این همراهی نبود ما الان نمی‌توانستیم چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه در ایام انقلاب و جنگ بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد، ادامه داد: مردم برای حفظ و تداوم انقلاب خون دادند و آن را با خونشان حمایت و استمرار بخشیدند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، حضور مردم و باور و ایمان آنان به مکتب اهل بیت (ع) و مرجعیت و رهبری را رمز پیروزی و تثبیت انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: در شرایط کنونی اگر انقلاب بخواهد به این مسیر ادامه دهد ، شرط آن همین سه عنصر است.

در پایان این مراسم با حضور مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری، پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha