یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
۹ دی

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بر مردمی برگزار شدن برنامه های حماسه یوم الله ۹ دی در استان تأکید کرد و گفت:برنامه های یوم الله ۹ دی مردمی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز در جلسه کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی و هفته بصیرت با بیان اینکه حضور گسترده مردم در یوم الله ۹ دی موجب خلق حماسه‌ای ماندگار در جامعه شد و دشمنان ناامید شدند، تاکید کرد: برنامه‌های گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی ماه با محوریت مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه حماسه یوم الله ۹ دی ماه جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران است، افزود: در این روز مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در حماسه یوم الله ۹ دی موجب خلق حماسه‌ای ماندگار در جامعه شد و دشمنان ناامید شدند، تاکید کرد: برنامه‌های گرامی‌داشت حماسه ۹ دی ماه با محوریت مردم برگزار شود.

روانشاد با اشاره به اینکه حماسی بودن مردم لرستان در تمام صحنه های نظام بر کسی پوشیده نیست، گفت: لرستانی‌ها حتی یک روز زودتر از حماسه یوم الله۹ دی به میدان آمدند و حماسه خلق کردند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه سال های گذشته برنامه‌های مناسبی با محوریت شورای تبلیغات اسلامی انجام شده است لازم است برنامه‌های فرهنگی هنری به صورت منسجم‌تر و از طریق واسپاری به حلقه‌های میانی و موسسات و هسته‌های مردمی انجام شود و دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملت انقلابی و میثاق با ولایت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه حماسه یوم الله ۹ دی را نماد بصیرت ملت انقلابی ایران و میثاق حقیقی این ملت با ولایت فقیه و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دانست و افزود: لازم است رسانه‌های استان برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه های حماسه یوم الله ۹ دی پای کار باشند.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی گفت: با همیاری نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان، دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد تمام اقشار مردمی و مساجد محوری در استان و شهرها، برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده و در یوم‌الله ۹ دی تا روز ۱۳ دی ماه این برنامه‌ها در استان برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری با غرفه‌های متنوع در محل تجمع مردم در حماسه یوم‌الله ۹ دی با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha