جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه کشور با حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای ظرفیت های بیشماری در جهت ایجاد ارتباطات فرهنگی و مذهبی با کشورهای همسایه دارد گفت: حوزه های علمیه آذربایجان غربی آمادگی دارند برای اعزام مبلغان دینی به کشورهای مختلف نقش فعالیتهای لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین بر توجه بیش از پیش به مسائل مذهبی ایرانیان مقیم کشورهای مختلف تاکید کرد.

میئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه کشور نیز در این دیدار با اشاره به استفاده از ظرفیت استانهای مرزی برای امر تبلیغ گفت: آذربایجان غربی با توجه به این که رنگین کمان اقوام و ادیان است و. با سه کشور همسایه مرز مشترک دارد می توان یکی از استانهای هدف قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری افزود: مبلغان آذربایجان غربی با توجه به آشنا بودن با فرهنگ و زبان کشورهای همسایه می توانند در زمینه اعزام مبلغان جهت تبلیغ نقش بی بدیل خود را ایفا کنند.

مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که آموزش های مهارتی، کوتاه مدت و بلند مدت برای طلاب حوزه های علمیه طراحی شده است، گفت: در تمام برنامه های تحولی توسعه خدمات تبلیغی حوزه های علمیه چه از بعد داخلی و چه از بعد خارجی از جمله رویکردهای تحولی حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری افزود: توجه به عرصه بین الملل از جمله ویژگی های بارز حوزه های علمیه است و در این زمینه یک مسیر رو به رشد را در حال طی کردن هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به دانش افزایی بین المللی و اعزام مبلغ به کشورهای منطقه برای تبلیغ یکی از رسالت های مهم حوزه های علمیه در سالهای اخیر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha