چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
س

حوزه / امام جمعه قمصر با بیان اینکه برخی به دنبال بزک کردن چهره پهلوی هستند، گفت: فشارهای اقتصادی و فسادهای افراد منافق و سوء مدیریت‌های گذشته نباید بهانه‌ای برای بدبین شدن مردم به نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر با گرامی داشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب با عظمت و شکوهمند اسلامی ایران، با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان، گفت: مسئولان باید دلایل مبارزه مردم آن زمان با رژیم ستم شاهی را بیش از پیش برای کودکان و نوجوانان تبیین کنند.

امام جمعه قمصر با تسلیت رحلت عالم بزرگ و پارسا شیخ الفقهاء و المجتهدین آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، گفت: رحلت آیت الله صافی ضایعه بزرگ برای جهان تشیع و حوزه‌های علمیه است.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت، جهاد و تلاش مردم به رهبری امام راحل دانست و گفت: قطعاً اگر جوانان امروز ما هم شرایط قبل از انقلاب را پیدا کنند و احساس کنند که عزت، شرف و استقلال کشورشان از دست رفته حاضر به تحمل آن نیستند.

حجت الاسلام کتابچی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را حاصل خون هزاران شهید و میراث امام راحل دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نه فقط بر شاه، بلکه بر استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک کش نیز پیروز شد.

امام جمعه قمصر، تصریح کرد: اگر جوان امروز ما درک کنند که قبل از انقلاب کشور تحت سلطه آمریکا و بزرگترین حامی رژیم جعلی صهیونیستی، شاه این مملکت برخی از کشورهای عربی بوده، قطعاً حمایتشان از اصل انقلاب بیشتر خواهد شد.

وی، با بیان اینکه برخی به دنبال بزک کردن چهره پهلوی هستند، گفت: فشارهای اقتصادی و فسادهای افراد منافق و سو مدیریت‌های گذشته نباید بهانه‌ای برای بدبین شدن مردم به نظام باشد.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه بعضی به دنبال تکرار دوران تسلط کفار بر این مملکت و به ذلت کشیدن عزت مردم و به تاراج رفتن حیثیت ملی هستند، ابراز داشت: خائنین و منافقین دلباخته غرب و دلبسته اروپا بدانند که خواب آشفته آنها نه تنها در باز شدن کشور به ورود اجنبی‌ها تعبیر نخواهد شد، بلکه نفوذ این انقلاب روز به روز در دنیا قوی‌تر و بیشتر می‌شود.

امام جمعه قمصر به ادامه دهندگان راه شهدا و اهداف انقلاب در یمن، عراق، سوریه، افغانستان و سراسر جهان اشاره کرد و خطاب به منافقین و دشمنان داخلی، گفت: بدانید با شناسایی خائنین، ضمن قطع دست مفسدین از بیت‌المال، با روحیه انقلابی و تبعیت از ولی فقیه و رهبری عزیز تر از جانمان مشکلات اقتصادی را حل و تا رسیدن به هدف نهایی که رساندن علم این انقلاب به دست صاحب اصلیش حضرت بقیه الله (عج) است، از پای نخواهیم نشست.

وی در پایان با تاکید بر حضور پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: امیدواریم با مساعد شدن شرایط، شاهد حضور پر شور مردم انقلابی و شهیدپرور کشورمان، خصوصاً مردم کاشان و قمصر در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ب IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    دقیقا از ۸ سال پیش که مستند انقلاب ۵۷ توسط شبکه من و تو پخش شد شما ها همه تون یه دفعه زدین به سیم آخر و از اون موقع تا حالا چند صد باره دارین راجع به تطهیر پهلوی صحبت می کنین